Εκτύπωση

Πώς μπορώ να χάσω 10 κιλά στα 40 μου;

26 Μάρτιος 2017. Αναρτημένο Γυναίκα

Πώς μπορώ να χάσω 10 κιλά στα 40 μου;H σημερινή ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε μία ωραία κυρία που επιθυμεί να γίνει ακόμη ωραιότερη.

Η ηλικία των 40 για μια γυναίκα είναι κάτι σαν ορόσημο.

Το σώμα δεν υπακούει όπως πριν, ο μεταβολισμός βυθίζεται στα Τάρταρα,η αποκατάσταση αργεί απελπιστικά και η σαρκοπενία αποκτά απειλητικές διαστάσεις.

Προσθέστε 1-2 παιδιά και μια αγχώδη δουλειά και έχετε ένα εκρηκτικό μίγμα.

Και όμως γνωρίζω 40άρες που κάνουν πραγματικά για δύο 20άρες. Στις φωτογραφίες του facebook δεν δίνω καμία βάση γιατί με το photoshop που πέφτει δεν μπορώ να αναγνωρίσω ούτε την κόρη μου!

Είμαι βέβαιος όμως ότι μια αποφασισμένη 40άρα μπορεί να διαπρέψει - να τα σπάσει όπως λένε οι πιτσιρικάδες.

Σημεία προσοχής

- Προσοχή στο θέμα της υπερπροπόνησης. 40άρης και σχετικά αγύμναστος είναι ιδανικός υποψήφιος για υπερκόπωση.

- Σπεύδε βραδέως

Mη καλλιεργείς ανεδαφικές προσδοκίες. Μισό κιλό την εβδομάδα κυρίως από τις λιπαποθήκες είναι ένας εφικτός στόχος και αρκετά φιλόδοξος

- Κανένα πρόγραμμα γυμναστικής δεν μπορεί να αντισταθμίσει μια χάλια διατροφή. Συνεπώς θα πρέπει να τρως καθαρά και να υπολογίσεις ένα θερμιδικό έλλειμμα της τάξης των 250-300 θερμίδων/μέρα.

- Το βάρος θα πέσει στην αερόβια μέσης έντασης που είναι το πιο σίγουρο εισιτήριο για απώλεια κιλών και μάλιστα χωρίς το φόβο σωματικής υπερκόπωσης.

Παράλληλα θα κάνεις βάρη για να διατηρήσεις τη μυϊκή σου μάζα.

Πάμε!

Α. Αερόβια

Μισές μέρες την εβδομάδα μέτρια ένταση για 40'. Να φθάνεις τους 140 παλμούς.

Τις υπόλοιπες μισές μέτριο βάδισμα για 40' (ενεργητική αποκατάσταση).

Β. Βάρη

Ανά δύο μέρες σύνθετες ασκήσεις με βαράκια 4 κιλών που καλό είναι να αυξηθούν γρήγορα στα 5-6 κιλά.

 Επτά ασκήσεις x 2 σετ των 8 επαναλήψεων με σωστή τεχνική και 30" διάλειμμα ανάμεσα στα σετ.

Γ. Διατροφή

Κόψε όλες τις υγρές θερμίδες και οπωσδήποτε το γάλα. Μόνο γιαούρτι από γαλακτοκομικά. Μόνο νερό από υγρά.

Κόψε ότι περιέχει άσπρο αλεύρι ή σιμιγδάλι και βέβαια ζάχαρη.

Δύο πράγματα θα εγγυηθούν την επιτυχία σου:

- η στράτευσή σου στο στόχο σου

- η κοινωνική υποστήριξη από τον περίγυρό σου,ακόμη και το διαδικτυακό.

Καλό κουράγιο και θα είμαι κοντά σου!

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

 

Χρήστος Στρογγύλης

 

FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

Στηρίξτε το athlisis

  • Currency:
  • Amount:

tip