Εκτύπωση

Ασκήσεις με βαράκια

Παρασκευή, 13 Μάιος 2016 22:31. Αναρτημένο Άσκήσεις

Ασκήσεις με βαράκια Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής Χριστίνα Βασιλειάδου μας παρουσιάζει με απλό και κατανοητό τρόπο ένα πρόγραμμα εκγύμνασης για όλο το σώμα με βαράκια. Γυμνάστε γλουτούς, μηρούς, κοιλιακούς ραχιαίους και όλες τις μυικές ομάδες και αποκτήστε το σώμα των ονείρων σας.

Εκτύπωση

5 Ασκήσεις που διορθώνουν και ανακουφίζουν σπονδυλική στήλη – μέση– αυχένα– πλάτη

Δευτέρα, 31 Αύγουστος 2015 21:30. Αναρτημένο Άσκήσεις

5 Ασκήσεις που διορθώνουν και ανακουφίζουν  σπονδυλική στήλη – μέση– αυχένα– πλάτηΤο πρόγραμμα είναι κατάλληλο για όλους και όλες , ανεξάρτητα το φύλλο και την ηλικία με τον όρο ότι θα αποφεύγονται συγκεκριμένες στάσεις ή ασκήσεις κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και της έμμηνης ρύσης. Για να ξεκινήσετε χρειάζεστε ελαφρύ και άνετο ντύσιμο (χωρίς παπούτσια), που να επιτρέπει την ελεύθερη κίνηση.

Εκτύπωση

Γυμνασμένα και λεπτά χέρια με ασκήσεις PILATES by ULTIMATE PILATES OF GREECE

Δευτέρα, 16 Ιούνιος 2014 20:29. Αναρτημένο Άσκήσεις


Γυμνασμένα και λεπτά χέρια με ασκήσεις TRICEPS EXTENSION

ΑΡΧΙΚΗ ΘΕΣΗ Σε πλάγια θέση, το κεφάλι πάνω στο εκτεταμένο δεξί χέρι, τα πόδια λυγισμένα σε ισχία και γόνατα στις 90ο, με τη μία toning ball ανάμεσα στα γόνατα, και το ελεύθερο χέρι με την άλλη toning ball τεντωμένο πάνω απ' τους ώμους με μέτωπο μπροστά. [εικόνα 1, 2]

Εκτύπωση

LEBERT Equalizer and Buddy System

Κυριακή, 30 Ιούνιος 2013 10:52. Αναρτημένο Άσκήσεις

LEBERT Equalizer and Buddy SystemΠριν ξεκινήσω να γράφω για αυτά τα δύο εργαλεία γυμναστικής ας πούμε πρώτα τι σημαίνει λειτουργική προπόνηση.

Ο όρος λειτουργική προπόνηση ξεκίνησε από τους φυσικοθεραπευτές όταν κατά τη φάση της αποκατάστασης δούλευαν με τους πελάτες τους ασκήσεις-

Εκτύπωση

Ασκήσεις με ιμάντες-TRX

Πέμπτη, 23 Μάιος 2013 08:42. Αναρτημένο Άσκήσεις

;Ασκήσεις με ιμάντεςΠαρουσίαση ασκήσεων με ιμάντες από την καθηγήτρια φυσικής αγωγής Personal trainer-Pilates trainer Χριστίνα Βασιλειάδου



Εκτύπωση

Ασκήσεις για κοιλιά και πόδια

Δευτέρα, 18 Μάρτιος 2013 17:50. Αναρτημένο Άσκήσεις


Ασκήσεις για κοιλιά και πόδιαΠαρουσίαση ασκήσεων για τα πόδια και την κοιλιά από την καθηγήτρια φυσικής αγωγής Personal trainer-Pilates trainer Χριστίνα Βασιλειάδου


Εκτύπωση

Ασκήσεις για τον Αυχένα

Δευτέρα, 18 Μάρτιος 2013 17:45. Αναρτημένο Άσκήσεις

Ασκήσεις για τον ΑυχέναΠαρουσίαση ασκήσεων για τον αυχένα από την καθηγήτρια φυσικής αγωγής Personal trainer-Pilates trainer Χριστίνα Βασιλειάδου



Εκτύπωση

T-BOW® LIKE A STEP: The progress….

Τρίτη, 05 Φεβρουάριος 2013 19:49. Αναρτημένο Άσκήσεις

T-BOW® LIKE A STEP: The progress….Τo 1989 η Gin Miller, επινόησε και εξέλιξε μια νέα μορφή εξάσκησης με τη χρήση ενός σκαλοπατιού, που έμελλε να «ταρακουνήσει» τα νερά του fitness. Μετά από έναν σοβαρό τραυματισμό στο γόνατο και τη γνωμάτευση ενός ορθοπεδικού ιατρού, η Miller ξεκίνησε να δυναμώνει τους μύες που

Εκτύπωση

Προπόνηση ποδιών με το T-BOW

Κυριακή, 30 Δεκέμβριος 2012 16:47. Αναρτημένο Άσκήσεις

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΟΔΙΩΝ ΜΕ ΤΟ T-BOWΤο T-BOW® είναι μια καινοτόμα πλατφόρμα προπόνησης, μια παγκόσμια πατέντα, με ένα εξαιρετικά μοναδικό σχεδιασμό, που δίνει τη δυνατότητα βελτίωσης όλων των στοιχείων της φυσικής κατάστασης στην ίδια προπόνηση. Ο ασκούμενος κατά τη διάρκεια ενός μαθήματος 60', αυξάνει την δύναμη του κορμού και των ποδιών, βελτιώνει την αντοχή και την ισορροπία του και εξασκεί την ευλυγισία του.

Εκτύπωση

Τι είναι το T-BOW®

Κυριακή, 23 Δεκέμβριος 2012 10:40. Αναρτημένο Άσκήσεις

Το T-BOW® είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προπόνησης όλων των παραμέτρων της φυσικής κατάστασης, που πραγματοποιείται πάνω σε μια πλατφόρμα με δύο επιφάνειες εξάσκησης: μια σταθερή και μια ασταθή.

Εκτύπωση

Xρησιμοποιήστε τη μεγάλη μπάλα σαν reformer

Δευτέρα, 10 Δεκέμβριος 2012 19:52. Αναρτημένο Άσκήσεις

Xρησιμοποιήστε τη μεγάλη μπάλα σαν reformerPILATES REFORMER EXERCISES ON A FITBALL

Το ασκησιολόγιο με τη μεγάλη μπάλα, γνωστή ως FITBALL, είναι πολύ μεγάλο και συνεχώς μας εκπλήσσει με τις εφαρμογές της. Χρησιμοποιείται πολύ από τους Pilates instructors γιατί προσφέρει πολλά στη σταθεροποίηση του κορμού, την ισορροπία και τον έλεγχο.

Εκτύπωση

Ημικαθίσματα με μπάρα

Σάββατο, 08 Δεκέμβριος 2012 22:17. Αναρτημένο Άσκήσεις

Ημικαθίσματα με μπάραΜύες που συμμετέχουν

Στα ημικαθίσματα συμμετέχουν οι μύες που κινούν την ποδοκνημική άρθρωση, οι μύες που εκτείνουν και κάμπτουν το γόνατο και το ισχίο, οι εκτείνοντες τη σπονδυλική στήλη και οι μύες της κοιλιάς.

Εκτύπωση

Πιέσεις σε επίπεδο πάγκο με μπάρα

Πέμπτη, 27 Σεπτέμβριος 2012 17:03. Αναρτημένο Άσκήσεις

Πιέσεις σε επίπεδο πάγκο με μπάραΜύες που συμμετέχουν

Οι μύες που συμμετέχουν σαν αγωνιστές και συναγωνιστές στις πιέσεις σε επίπεδο πάγκο είναι ο μείζων θωρακικός, ο τρικέφαλος και η εμπρόσθια μοίρα του δελτοειδή ενώ ανταγωνιστικά ή και σταθεροποιητικά λειτουργούν οι τραπεζοειδείς, οι ρομβοειδείς, ο πλατύς ραχιαίος, ο εμπρόσθιος οδοντωτός, οι μύες του στροφικού πετάλου, η μέση και πίσω μοίρα του δελτοειδή, η λειτουργία και το ποσοστό συμμετοχής των μυών διαφοροποιείται στις διάφορες φάσεις της κίνησης.

FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

Στηρίξτε το athlisis

  • Currency:
  • Amount:

tip