Εκτύπωση

Τι τρώμε πριν, κατά και μετά την προπόνηση.

Δευτέρα, 08 Μάιος 2017 21:59. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Τι τρώμε πριν, κατά και μετά την προπόνηση.Πριν την προπόνηση.

Ο χρόνος λήψης του γεύματος αποτελεί κεφαλαιώδους σημασίας παράγοντα για την αθλητική απόδοση. Το γεύμα πρέπει να λαμβάνεται 2-3 ώρες πριν την προπόνηση.

Εκτύπωση

Διατροφή των αθλητών των αθλημάτων ταχύτητας & δύναμης

Κυριακή, 23 Απρίλιος 2017 15:19. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Διατροφή των αθλητών των αθλημάτων ταχύτητας & δύναμηςΣτίβος: ταχύτητες εμπόδια: (έως 400μ..), άλματα (ύψος, μήκος, επί κοντώ), πολύαθλα, κολύμβηση (έως 100μ.), ποδηλασία σε πίστα (μικρών αποστάσεων), ρυθμική και ενόργανη γυμναστική, σκι – αλπικά αθλήματα, σκί-άλματα, παγοδρομίες (έως 500μ.) ξιφασκία κ.α)

Εκτύπωση

Συμβουλές προς αθλητές: Ξεκαθαρίζοντας το τοπίο στον αθλητικό χώρο...

Κυριακή, 05 Φεβρουάριος 2017 18:15. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Συμβουλές προς αθλητές: Ξεκαθαρίζοντας το τοπίο στον αθλητικό χώρο...  Σύμφωνα με το American College of Sports Medicine, τον πλέον αξιόπιστο φορέα που ασχολείται με τον αθλητικό χώρο, οι αθλητές θα πρέπει να ακολουθούν κάποιες απλές συμβουλές, ώστε να έχουν μια σωστή διατροφή. Όλες οι συμβουλές θα πρέπει να εφαρμόζονται υπό την επίβλεψη ειδικού διαιτολόγου, ώστε να γίνονται οι όποιες αλλαγές χρειάζονται και οφείλονται

Εκτύπωση

Βασικά σημεία – κλειδιά στη διατροφή των αθλητών. Πως θα πετύχουμε τη βέλτιστη απόδοση;

Πέμπτη, 29 Σεπτέμβριος 2016 09:50. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Βασικά σημεία – κλειδιά στη διατροφή των αθλητών.  Πως θα πετύχουμε τη βέλτιστη απόδοση;Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον για την ποσότητα, την ποιότητα και τη σύνθεση της διατροφής των αθλητών ολοένα αυξάνεται, καθώς πλέον, είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη η αντίληψη ότι η διατροφή των έντονα ασκούμενων ατόμων επηρεάζει την υγεία, το βάρος και τη σύσταση του σώματός τους.

Εκτύπωση

Tennis:άθληση,διατροφή,υγεία

Σάββατο, 17 Σεπτέμβριος 2016 15:03. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Tennis:άθληση,διατροφή,υγείαΤο tennis , θεωρείται ένα από τα δημοφιλέστερα αθλήματα παγκοσμίως , πράγμα το οποίο έχει αρχίσει να συμβαίνει εδώ και χρόνια και στην Ελλάδα , καθώς όλο και περισσότερα γήπεδα και αθλητικοί όμιλοι αντισφαίρισης δημιουργούνται .

Εκτύπωση

Bcaa αμινοξέα δοσολογία, παρενέργειες και τι κάνουν

Παρασκευή, 03 Ιούνιος 2016 21:38. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Ο μυϊκός ιστός λόγω του μεγέθους του, αποτελεί βασικό όργανο του μεταβολισμού των αμινοξέων και κατ' επέκταση των πρωτεϊνών του σώματος. Ο ιστός αυτός είναι το κύριο όργανο του καταβολισμού των bcaa αμινοξέων των οποίων η είσοδος στον μυ αυξάνει με την επίδραση της ινσουλίνης. Τα τελευταία χρόνια, τα συμπληρώματα bcaa αμινοξέα δηλαδή τα αμινοξέα διακλαδισμένης αλυσίδας έχουν επανέλθει στο προσκήνιο των αθλητών bodybuilding και fitness. Υπάρχουν πολλές έρευνες που υποστηρίζουν τη χρήση των BCAA αμινοξέων σε σύγκριση με άλλα συμπληρώματα που κυκλοφορούν στην αγορά. Τα διακλαδισμένης αλυσίδας αμινοξέα είναι απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που το σώμα λαμβάνει από πρωτεΐνες που βρίσκονται στα τρόφιμα, ειδικά στο κρέας, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, και τα όσπρια. Στην κατηγορία των bcaa αμινοξέων ανήκουν η λευκίνη, η ισολευκίνη και η βαλίνη. Ο όρος «Διακλαδισμένη αλυσίδα» αναφέρεται στην χημική δομή αυτών των αμινοξέων
Ο μυϊκός ιστός λόγω του μεγέθους του, αποτελεί βασικό όργανο του μεταβολισμού των αμινοξέων και κατ’ επέκταση των πρωτεϊνών του σώματος. Ο ιστός αυτός είναι το κύριο όργανο του καταβολισμού των bcaa αμινοξέων των οποίων η είσοδος στον μυ αυξάνει με την επίδραση της ινσουλίνης. Τα τελευταία χρόνια, τα συμπληρώματα bcaa αμινοξέα δηλαδή τα αμινοξέα διακλαδισμένης αλυσίδας έχουν επανέλθει στο προσκήνιο των αθλητών bodybuilding και fitness. Υπάρχουν πολλές έρευνες που υποστηρίζουν τη χρήση των BCAA αμινοξέων σε σύγκριση με άλλα συμπληρώματα που κυκλοφορούν στην αγορά. Τα διακλαδισμένης αλυσίδας αμινοξέα είναι απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που το σώμα λαμβάνει από πρωτεΐνες που βρίσκονται στα τρόφιμα, ειδικά στο κρέας, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, και τα όσπρια. Στην κατηγορία των bcaa αμινοξέων ανήκουν η λευκίνη, η ισολευκίνη και η βαλίνη. Ο  όρος «Διακλαδισμένη αλυσίδα» αναφέρεται στην χημική δομή αυτών των αμινοξέων. 

Πηγή: http://www.mydiatrofi
Σε περίπτωση αναδημοσίευσης αυτού του άρθρου, ο παραπάνω σύνδεσμος ΠΡΕΠΕΙ να είναι ενεργός και ΔΕΝ επιτρέπεται να αφαιρεθεί.Ο μυϊκός ιστός λόγω του μεγέθους του, αποτελεί βασικό όργανο του μεταβολισμού των αμινοξέων και κατ’ επέκταση των πρωτεϊνών του σώματος. Ο ιστός αυτός είναι το κύριο όργανο του καταβολισμού των bcaa αμινοξέων των οποίων η είσοδος στον μυ αυξάνει με την επίδραση της ινσουλίνης. Τα τελευταία χρόνια, τα συμπληρώματα bcaa αμινοξέα δηλαδή τα αμινοξέα διακλαδισμένης αλυσίδας έχουν επανέλθει στο προσκήνιο των αθλητών bodybuilding και fitness. Υπάρχουν πολλές έρευνες που υποστηρίζουν τη χρήση των BCAA αμινοξέων σε σύγκριση με άλλα συμπληρώματα που κυκλοφορούν στην αγορά. Τα διακλαδισμένης αλυσίδας αμινοξέα είναι απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που το σώμα λαμβάνει από πρωτεΐνες που βρίσκονται στα τρόφιμα, ειδικά στο κρέας, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, και τα όσπρια. Στην κατηγορία των bcaa αμινοξέων ανήκουν η λευκίνη, η ισολευκίνη και η βαλίνη. Ο  όρος «Διακλαδισμένη αλυσίδα» αναφέρεται στην χημική δομή αυτών των αμινοξέων. 

Πηγή: http://www.mydiatrofi.gr
Σε περίπτωση αναδημοσίευσης αυτού του άρθρου, ο παραπάνω σύνδεσμος ΠΡΕΠΕΙ να είναι ενεργός και ΔΕΝ επιτρέπεται να αφαιρεθεί.

Bcaa αμινοξέα δοσολογία, παρενέργειες και τι κάνουν  Ο μυϊκός ιστός λόγω του μεγέθους του, αποτελεί βασικό όργανο του μεταβολισμού των αμινοξέων και κατ' επέκταση των πρωτεϊνών του σώματος. Ο ιστός αυτός είναι το κύριο όργανο του καταβολισμού των bcaa αμινοξέων των οποίων η είσοδος στον μυ αυξάνει με την επίδραση της ινσουλίνης.

Εκτύπωση

Διατροφή και αθλητική απόδοση

Δευτέρα, 09 Μάιος 2016 22:52. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Διατροφή και αθλητική απόδοσηΜερικές δεκαετίες πριν οι σημερινές επιδόσεις στα διάφορα αθλήματα θα θεωρούταν ασύλληπτες, και αντικείμενο της επιστημονικής φαντασίας. Ειδικά σε ορισμένα αθλήματα, έφηβοι αθλητές επιτυγχάνουν καλύτερες επιδόσεις από τις ολυμπιακές επιδόσεις της εποχής των πατεράδων τους.

Εκτύπωση

Μαγνήσιο και άσκηση

Κυριακή, 13 Μάρτιος 2016 21:24. Αναρτημένο Αθλητική διατροφή

Μαγνήσιο και άσκησηΤο μαγνήσιο (Mg2+) είναι το δεύτερο κατιόν στο ενδοκυττάριο υγρό (μετά το κάλιο) και το τέταρτο μεγαλύτερο σε ποσότητα στο σώμα. Το ανθρώπινο σώμα περιέχει 20-28gr μαγνησίου, από τα οποία το 55%-60% βρίσκεται στα οστά, το 20%-25% στους μύες και το υπόλοιπο σε άλλους μαλακούς ιστούς και στα εξωκυττάρια υγρά.

FacebookTwitter

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

Στηρίξτε το athlisis

  • Currency:
  • Amount:

tip