Γυμναστική... στο σπίτι

Τετάρτη, 26 Απρίλιος 2017 19:55.

Γυμναστική... στο σπίτιΚάτι ο λιγοστός ελεύθερος χρόνος, κάτι η έλλειψη οικονομικών πόρων, αναγκάστηκες να κόψεις το γυμναστήριο. Έτσι αγχώνεσαι πλέον καθημερινά σε κάθε μπουκιά φαγητού που τρως μην τυχόν κι αποκτήσεις πάλι το σωσίβιο γύρω από τη μέση που με τόσο κόπο έχασες.

Διατροφή των αθλητών των αθλημάτων ταχύτητας & δύναμης

Κυριακή, 23 Απρίλιος 2017 15:19.

Διατροφή των αθλητών των αθλημάτων ταχύτητας & δύναμηςΣτίβος: ταχύτητες εμπόδια: (έως 400μ..), άλματα (ύψος, μήκος, επί κοντώ), πολύαθλα, κολύμβηση (έως 100μ.), ποδηλασία σε πίστα (μικρών αποστάσεων), ρυθμική και ενόργανη γυμναστική, σκι – αλπικά αθλήματα, σκί-άλματα, παγοδρομίες (έως 500μ.) ξιφασκία κ.α)

Πώς να χάσετε τα κιλά του Πάσχα;

Τετάρτη, 19 Απρίλιος 2017 00:44.


Πώς να χάσετε τα κιλά του Πάσχα;Οι διακοπές του Πάσχα τέλειωσαν και εκτός από αναμνήσεις, από όμορφες οικογενειακές στιγμές και χαλάρωση, στο πέρασμά τους άφησαν και επιπλέον κιλά. Προκειμένου να επανέλθετε γρήγορα και εύκολα στο προ εορτών βάρος, είναι απαραίτητες κάποιες μικρές αλλαγές στη διατροφή και τον τρόπο ζωής.

Πασχαλινή Διατροφή

Σάββατο, 15 Απρίλιος 2017 08:46.

Πασχαλινή ΔιατροφήΤο Πάσχα σχεδόν έφτασε και μαζί μ' αυτό όλα τα λαχταριστά, παραδοσιακά εδέσματά του. Τσουρέκια, κουλουράκια, αυγά, αρνί, κατσίκι και ό,τι άλλο γευστικό μπορεί να βάλει ο νους μας. Πολλοί από σας είναι σίγουρο, πως θα σκέφτεστε από τώρα τα κιλά που θα πάρετε αυτές τις γιορτινές μέρες, πως

To μυστικό για να μην πάρουμε περιττά κιλά το Πάσχα!

Παρασκευή, 14 Απρίλιος 2017 16:56.

To μυστικό για να μην πάρουμε περιττά κιλά το Πάσχα!1) Το Μεγάλο Σάββατο εθιμοτυπικά το βράδυ τρώμε την μαγειρίτσα. Το βράδυ εκείνο πρέπει να καταναλώσουμε ένα πιάτο μαγειρίτσα με 1 φέτα ψωμί, σαλάτα και 2-3 ελιές. Καλό είναι να αποφύγουμε την κατανάλωση αυγού διότι θα δυσκολέψει την πέψη του γεύματος. Δεν πρέπει να κάνουμε υπερβολή στο γεύμα μας.

Η διατροφή το Πάσχα!

Τρίτη, 11 Απρίλιος 2017 16:21.

Η διατροφή το ΠάσχαΤο Πάσχα πλησιάζει, καθώς διανύουμε την μεγάλη εβδομάδα! Ενημερωθείτε για τις θερμίδες που κρύβονται στα διάφορα τρόφιμα που σε λίγο θα έχουν την τιμητική τους και φροντίστε να περάσετε όμορφα, χωρίς να υπερφορτώσετε τον οργανισμό σας!

Πόνος μετά την προπόνηση;

Τρίτη, 04 Απρίλιος 2017 22:46.

Πόνος μετά την προπόνηση;Πόσες φορές ,αλήθεια ,σας έχει τύχει να παρακολουθήσετε κάποιο είδος προπόνησης, π.χ. βάρη, ομαδικά μαθήματα, ομαδικά αθλήματα κτλ, και την επόμενη ή ακόμη και την μεθεπόμενη μέρα να νιώθετε πως με δυσκολία το σώμα σας υπακούει από το μυϊκό πιάσιμο;;; Σίγουρα έχει τύχει στον καθένα

Τα Συνήθη Χαρακτηριστικά μιας Επικίνδυνης Δίαιτας

Σάββατο, 01 Απρίλιος 2017 20:33.

Τα Συνήθη Χαρακτηριστικά μιας Επικίνδυνης ΔίαιταςΤο κυριότερο χαρακτηριστικό μιας επικίνδυνης δίαιτας είναι ότι η πρόσληψη πρωτεΐνης – υδατανθράκων – λίπους δεν είναι ισορροπημένη. Σε κάποιες δίαιτες δίδεται έμφαση στην κατανάλωση πρωτεΐνης (πχ Ducan, Atkins) ενώ σε άλλες δίδεται έμφαση στην κατανάλωση υδατάνθρακα (πχ φρουτοφαγία). Επίσης μία άλλη κατηγορία επικίνδυνης δίαιτας είναι η ολική αποχή από το φαγητό.

Επιτυχία = Ικανότητα + Προετοιμασία + Προσπάθεια + Επιθυμία

Τρίτη, 28 Μάρτιος 2017 21:55.

Επιτυχία = Ικανότητα + Προετοιμασία + Προσπάθεια + ΕπιθυμίαΙκανότητα. Ο καθένας έχει την ικανότητα, αλλά δεν κατανέμεται εξίσου ή προβλέψιμα. Αυτό ισχύει και για τους προπονητές, καθώς και τους αθλητές. Συχνά η ικανότητα είναι ένα δώρο εκ γενετής, αλλά αυτό δεν εγγυάται την επιτυχία. Η πρόκληση είναι να μην έχουν την ικανότητα, αλλά να αναπτύξουν και να χρησιμοποιήσουν τη δυνατότητα που δίνεται.

Ροή ειδήσεων

Η πιο γλυκιά σελίδα

SFbBox by afl odds

tip

Η Συνταγή της Εβδομάδας


stuffed-muscle-egg

Γεμιστά αυγά με πίτα